Κυριακή, 19 Απριλίου 2015

1 2 3 ΕΤΟΙΜΗ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΜΕΡΟΣ 4ο

 Μπορείτε να δείτε τις προηγούμενες αναρτήσεις σχετικά με το πρόγραμμα της φωτογραφίας ΕΔΩ   ,
  ΕΔΩ   κι ΕΔΩ
Συνεχίζοντας το πρόγραμμά μας για την φωτογραφία κάναμε ένα αστείο άλπμουμ.
Φωτογραφίσαμε τα παιδιά από την ίδια απόσταση και εκτυπώσαμε τις φωτογραφίες σε μέγεθος Α4. Τις βάλαμε τη μία πίσω από την άλλη και με το ψαλίδι κόψαμε τα φύλλα σε τρία κομμάτια (κεφάλι - σώμα - πόδια). Ξεφυλλίζοντας συνθέτονται νέες φιγούρες που συνδυάζουν διαφορετικά κομμάτια μεταξύ τους. Το αποτέλεσμα είναι διασκεδαστικό καθώς οι νέες φωτογραφίες σχηματίζονται από 3 διαφορετικές. Η αρχική σελίδα του άλμπουμ είναι αυτή
και στη συνέχεια το κάθε παιδί γυρνώντας τις σελίδες έχει το κεφάλι του αλλά τα πόδια και το σώμα είναι αλλουνού.
Τα παιδιά ζήτησαν να το κάνουν και ατομικά. Ετσι ο καθένας πήρε το κεφάλι του και επέλεξε ποιανού σώμα και πόδια θα πάρει να κολλήσει.

 Είπαμε να το κάνουμε ακόμη πιο αστείο. Φωτογραφίσαμε τα παιδιά και κόψαμε το κεφάλι τα χέρια τα πόδια και το σώμα.Συνθέσαμε μια ανθρώπινη μορφή με τα στοιχεία αυτά κολλώντας τα πάνω σε χαρτί στη σωστή θέση. Η μορφή στο κολάζ μοιάζει λίγο πολύ σε όλους. Τα παιδιά στη συνέχεια περιγράφουν την νέα μορφή. Ο Νίκος έχει τα χέρια της Ελευθερίας τα πόδια της Κατερίνας και την μπλούζα της Αννας.

Στη συνέχεια κάναμε έναν πίνακα διπλής εισόδου με τα σκίτσα των μελών του σώματος(κεφάλι χέρια,πόδια μπλούζα) στην οριζόντια και τα παιδιά κάθετα έγραφαν τα ονόματα των παιδιών που είχαν τα μέλη τους και αντίστοιχα έβαζαν ένα Χ εκεί που έπρεπε



  Φωτογραφίσαμε κάποια εικόνα της τάξης και στη συνέχεια την εκτυπώσαμε σε έγχρωμο και ασπρόμαυρο αντίτυπο. Χωρίσαμε τις δύο εικόνες σε ίσα κομμάτια παζλ. Στη συνέχεια τα παιδιά ανασύνθεσαν την εικόνα κολλώντας τα κομμάτια με εναλλασσόμενη σειρά (ασπρόμαυρο-έγχρωμο)
Το αποτέλεσμα είναι αυτό
 
Κάναμε και το παζλ του εαυτού μας μόνο σε ασπρόμαυρο.



Και αφού είχαμε τις φωτογραφίες μας σε κοντινό πλάνο το πρόσωπό μας κάναμε και μια δραστηριότητα στην περίοδο του καρναβαλιού.Τα παιδιά ζωγράφισαν πάνω στην φωτογραφία με μαρκαδόρους μαλλιά, μουστάκια, καπέλα, μάσκες και ότι άλλο ήθελαν.

 
 
 

Παρουσιάσαμε στα παιδιά το εξώφυλλο από το βιβλίο του Δ. Μυταρά -Η Γλώσσα της Τέχνης- και ζητήσαμε να μας το περιγράψουν.
Η φωτογραφία απεικονίζει συμμετρικά διαιρεμένο το μισό πρόσωπο του καλλιτέχνη και το άλλο μισό φωτογραφημένο ασπρόμαυρα. Βγάλαμε φωτογραφίες τα παιδιά και τις περάσαμε στον υπολογιστή. Τις επεξεργαστήκαμε με Ms Office Picture Manager και με τα εργαλεία ρύθμισης χρώματος και περικοπής τις μετατρέψαμε σε ασπρόμαυρες και τις κόψαμε ως τη μέση . Εκτυπώσαμε τις φωτογραφίες και τα παιδιά ζωγράφισαν το άλλο μισό του προσώπου τους.
 
 

Φέραμε τα παιδιά σε επαφή με την Pop Art αισθητική. Μέσα από το  anymaking μετατρέψαμε τις φωτογραφίες μας και τις δώσαμε Pop Art μορφή. Είναι μια πολύ εύκολη διαδικασία και τα όλα τα παιδιά το κατάλαβαν αμέσως και ο καθένας μετέτρεψε μόνος του την φωτογραφία του.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






























4 σχόλια:

  1. Τέλειες οι δραστηριότητές σας, Λίτσα! Απογείωσες το θέμα "φωτογραφία"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εξαιρετικά όλα και εξαιρετικά πρωτότυπα. Συγχαρητήρια για τις ιδέες και την υλοποίηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή