Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2015

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ 2015

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
 Πρώτη μέρα στο νηπιαγωγείο μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων με πολύ κρύο έξω -7 το πρωί αλλά με ζέστη μέσα αφού το καλοριφέρ έκαιγε από χθες. Ήρθαν τα παιδάκια μας με χαρά και μάλιστα για πρώτη μέρα και μετά από διακοπές ήταν και πολύ πολύ ήσυχα. Σίγουρα ξεκίνησε καλά η χρονιά. Αλλάξαμε στο ημερολόγιο τον μήνα τη μέρα την ημερομηνία και το έτος. Βγάλαμε το 2014 και βάλαμε το 2015. 
Μιλήσαμε και είπαμε πως περάσαμε τις γιορτές που πήγαμε τι μας έφερε ο Αι Βασίλης και πολλά πολλά άλλα. Ρώτησα τα παιδιά ποια ήταν η πιο ευχάριστη στιγμή των διακοπών τους. Οι απαντήσεις των παιδιών.
Στεφανία- την ώρα που κάψαμε την βασιλόπιτα
Αννα Φ- όταν πήγα στην γιαγιά μου στη Θεσσαλονίκη και είδα τον ξάδερφό μου 
Κατερίνα- όταν άλλαξε ο χρόνος και κόψαμε βασιλόπιτα
Νίκος- Το πρωί που σηκώθηκα χαρούμενος και άνοιξα το δώρο που έφερε ο Αι Βασίλης
Ευαγγελία- όταν πήγα στην Ονειρούπολη και έκανα πατινάζ
Χρυσάνθη- όταν ανοίξαμε σαμπάνια
Ελευθερία- όταν κόψαμε βασιλόπιτα
Αθηνά- όταν είδα το αεροπλανάκι που μου έφερε ο Αι Βασίλης
Δέσποινα- όταν έπαιζα με την σκηνή μου
Μιχαήλ- όταν πήγα στα Θεοφάνεια στη λίμνη για τον Σταυρό
Δημήτρης- μου άρεσε που έβλεπα το δέντρο στολισμένο
Αναστασία- όταν είδα το δώρο ένα κρεβάτι της Barbie
Δήμητρα- όταν μου έφερε δώρο ο Αι Βασίλης
Αννα Μπουλά- μου άρεσε που έπαιζα πολύ και ξεκουραζόμουν
Βασίλης- όταν κόψαμε την βασιλόπιτα
Ελεάνα- μου άρεσε που έβλεπα το σπίτι στολισμένο

Παίξαμε με το 2015.
Δύο παιδιά είχαν ανακατεμένους τους αριθμούς 2, 0, 1, 5 και με το τρία έπρεπε να τους βάλουν στη σωστή σειρά για να συνθέσουν το 2015. Νικητής αυτός που τελείωσε πρώτος.


Κάναμε ένα ζάρι με τους αριθμούς 2, 0, 1, 5. Δύο παιδιά ρίχνουν το ζάρι μία ο ένας μία ο άλλος. Νικητής όποιος καταφέρει να γράψει πρώτος το 2015. Πρέπει να φέρουν πρώτα το 2 μετά το 0 μετά το 1 και μετά το 5.




Βάψαμε το 2015 κόψαμε τους αριθμούς και τους κρεμάσαμε στην κρεμάστρα από καλαμάκια

Βάψαμε με πινέλα πλαστικό με φυσαλίδες βάψαμε και τους αριθμούς 2, 0, 1, 5 και τους βάλαμε στη σωστή σειρά χωρίς να το βλέπουμε 

Κάναμε και μια ευχή για το 2015 και την γράψαμε


Και ήρθε η ώρα για να δούμε ποιος θα είναι ο τυχερός στο νηπιαγωγείο μας. Μέσα σ ένα από αυτά τα λαχταριστά τσουρεκάκια υπήρχει ένα φλουρί. 
 Τα παιδιά πήραν από 1 το καθένα και κρατήσαμε και για τα παιδιά που λείπανε 
 Ταρατατάν να το φλουρί το έτυχε η Ιουλιάνα που σήμερα έλειπε
 Όταν έρθει θα της δώσουμε το δωράκι της
Και 3 τσουρεκάκια για τις κυρίες μη μείνουμε παραπονούμενες. 

                                                       Τυχερή η κυρία Ελένη

ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΧΡΟΝΙΑ 






























4 σχόλια: